lördag 17 oktober 2009

Coelogynes Fotoutmaning i Hbg 17/10

Tackar Ingela för ett mycket trevligt initiativ till denna roliga fototävling som utmanade oss alla denna eftermiddag! Vi som hängde på var Pia, Jeanette, Jacqueline, Ottilia och Ingela såklart:)
Endast fantasin kunde sätta stopp för hur vi tolkade alla 10 olika fotouppdrag:)
Gå gärna in o kolla dom andra deltagarnas foton och se hur dom har tolkat orden jämfört med t.ex mig!
Här kommer mina bidrag till "Coelogynes Fotoutmaning"

1. En röd tråd.... skosnörena:)

2. Högt... högt upp i det blå!

3. Sex... ja, kan det bli mer tydligt?:)

4. Glädje... i en ordlek:)

5. Tång... (S)tång

6. Motsatser... Svart - Vitt

7. Förlorat... blommorna har förlorat sin blomning!

8. Form... ja, bilden talar väl för sig själv:)

9. Självporträtt!!!

10. Resa.... Bye bye:)

...en himla trevlig tävling:)
Tack för mig!
*S*

PS! Lycka till Peter med valet av vinnare;)

3 kommentarer:

Pia sa...

du "tog" min idé med stång... hihi... fina foton!

Sandy sa...

Oaw vilken rolig utmaning, och inga dåliga foton du fick till heller! Trädet för "form" var väldigt tjusigt, men sen är jag ju lite svag för gamla träd.. (knepig sak o va svag för by the way..) Dom andra var klockrena, som resa o 6...
Förresten tack för dina mycket värmande ord i mitt senaste inlägg, det fick mig verkligen att le.. Stor kram ,hoppas vi syns snart! /Sandy

Anne sa...

Nu har jag gått från den ena bloggen till den andra och sen till den tredje. nu hittade jag ju dig... =)
Kul utmaning, roliga tolkningar...

Ha en go dag.

Anne