tisdag 6 oktober 2009

Scrapdax igen - välkomna:)


Jahapp... för den eller dom som inte redan vet eller har anmält sitt intresse så blir det till o scrappa tills fingrarna blöder nu på söndag - återigen på Ättekulla (vid kvarterets pizzeria)!

I all sin enkelhet - du tar med dina scrapsaker o ett gott humör!
Portarna slår upp kl.10.00 och vi håller på tills vi inte giter mer;)

Det kostar gratis och alla är välkomna:)
Anmäl er gärna till Jacqueline så får hon lite koll på läget:)

Må gott alla!
*S*

3 kommentarer:

Pia sa...

hade varit kul, men jag tror jag jobbar... har inte blivit bokad än, men det är ju min jobbehelg så...

Anonym sa...

Ska bli kul.
Glöm inte foto till utmaningen.
Vi ses i morgon.
Kramiz
Ingela/coelogyne

Jenny sa...

Om bara inte allting varit som det nu är så hade jag kanske...

Hoppas verkligen Ni hade det mysigt med allt pyssleri!
Själv är jag tillbax i Bohuslän igen och ska sköta lite läkarbesök och sånt i veckan.
Sen blir det nog Helsingborg till helgen igen.
Stor bamsekram till dej, vännen!