lördag 6 december 2008

Lite skapat...

Lägger ut ett litet minialbum som jag gjorde för ett tag sedan... den tilltänkta mottagaren har fått den nu, så då kan det hamna här nu tycker jag:)
Den lille pågen föddes på tok för tidigt och med en födelsevikt på knappa kilot - men idag är han hemma o har tagit sig över 3-kilos strecket:) Stor kille mao, speciellt med tanke på att han inte borde ha varit född förrän nu!









Där är flera uppslag i den... här är bara ett par av dom.

Sen gjorde jag en liten lo härom kvällen med... ville spara en bild från fotbollen som suttit i en almanacka... om den är syrafri, vete 17... men jag tyckte om bilden iaf:)



Nu ska jag fortsätta o ha helg, om än full med innebandy och lite matshopping!

Tjingeling *S*

5 kommentarer:

Pia sa...

Detta albumet är bara sååå fint!! Och din layout också förstås. Ha en underbar helg. :-)

Helena Påhlsson sa...

vad roligt med ett hjärtealbum... tack för dina snälla kommentarer hos mig...
visst är det urkul med minialbum??

Karolinssida sa...

Så fint album... Vilken fin present. Här blir inte mycket gjort , bara julkort i slowmotion...

Ha det bra...

Anonym sa...

Vilket jättefint album!! Fina färger o så...
Jag har velat ha såna där pärlor med bokstäver på länge nu, men kan inte hitta dom nånstans! Var har du hittat dem nånstans?
Själv är jag verkligen inte noga med syrafritt, om det inte är nåt speciellt till nån annan, som jag vet inte går att ersäta, men till mig själv o så vet jag att bilderna finns i 99%s fall sparat på fler ställen, och skulle de börja blekna eller försvinna, kan man skriva ut nya...
Ha det gott! mvh Nimela

Anonym sa...

Såg förresten att du bor i Helsingborg, där kommer ju jag ifrån !!(Och mormor bor där)
Fin stad! Och dessutom är jag lite avundsjuk, för ni har flera scrapp-ställen där.. här har vi bara Panduro, och det är ju ingen renodlad scrapping-butik... Och lite dyrt e det...
Jag har inte ens varit och sett Scraphouses lokal där jag e dt-medlem, det e skamligt, men jag har inte haft vägarna neråt på länge så.. vet du om den är bra? Eller vänta förresten, det är väl Scrapaddicted som är deras butik...vet inte riktigt, jag rör alltid ihop det!
Mamma nämnde i förbigående att du varit Designteams- medlem eller nåt sånt för...Scrappat var det va?
Vad roligt!! Det är verkligen en urkul hobby, och jag är så glad att jag lyckats "dra ner" mamma i Scrapp-fördärvet! Man ser den där blicken du vet, när ögonen blir alldeles glansiga när man kommer in i en affär med papper!! (hennes uttryck, haha)
Jaja vad jag babblar på, jättefina alster har du gjort i alla fall, och nu ska jag titta igenom alla dina inlägg och spana efter fler LO;s o sånt!!
Ha det jättegott, igen, /Nimela