onsdag 3 december 2008

Några nya kreationer....

Lite skapande har det blivit, men kanske inte så mycket som jag önskat... varit på en träff och lite scrap i goda vänners lag:) Men i vanlig ordning sitter jag mest o flummar o skapar därefter, hehe:) Pågarna fick agera objekt på alla tre... kan ju vara så att dom står i centrum för det mesta här hemma:)
Men där en massa annat jag vill få scrappat med - ska bara komma på hur jag ska klämma in fler timmar på dygnet... några tips någon?

Nu är min långledighet slut för denna gången och inatt går jag på igen... hoppas det lugnat sig lite jämfört med sist när jag jobbade:)

Ha det finfint *S*

3 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei kjære Sonja, så flotte scrapperier du har laget. Kjempestilige! Lite scrapping på meg nå, men jeg må lage et dåpskort til helgen..

Synd med klesvask over hele huset, fnis.. not! Jammen merker man det når vaskemaskin/tørketrommel ikke fungerer, dyrt er det også. Lykke til!

Kos deg i førjulstiden Sonja - ikke stress med alt som ikke MÅÅÅ gjøres. Alt til sin tid, he-he.
Go'klemmer fra meg

Pia sa...

jättefina alster!! Hoppas dina nätter här nu blir lugnare än de sista innan din lånledighet var... kramizar från mig. :-)

Annika sa...

Jättefina LOer! Gillar din stil! *kramis*