tisdag 16 december 2008

Oj.... hur blev det så här???

Jag som har skrutit hela tiden om att vår hund är så duktig med att INTE gå upp i våra soffor o sängar osv. Vilket Bonny gjorde så ofta hon fick en chans - iallafall när hon trodde att vi inte såg!

Ja, jag har verkligen ingen förklaring till detta fenomen?!?!?
För ett tag sedan när jag jobbade natt så hade Henrik vaknat på morgonen med en hund jämte sig i sängen?!?! Lika oförklarligt det!!!
Tro 17 att det var rena sandkaret när jag sen skulle lägga mig - hua!!! :) Mao så finns det stunder då detta åbäke till hund faktiskt kan vara smidig som en katt!
...och lika snäll som stor!

Ha en go tisdag alla o krama era ungar o djur där hemma:)
*S*

3 kommentarer:

Karolinssida sa...

Precis som våran Alfie... Ligger snällt på sin filt när vi är hemma och vakna...Sen ligger hon i våran säng när vi inte är hemma och i soffan på natten... Nu har vi världens fulaste gamla skinnsoffa som man kan torka med disktrasan... men om vi nu skulle köpa en ny... Hur kul blir det på en skala???
Ha en bra dag själv...

Pia sa...

"Lille" vovven... söt så man kan ju inte skälla på honom... Barnen har varit nöjda över vårt besök hos er och vi fick med oss en gran hem också. :-) Nu leker alla tre killarna i badet så jag får ett par minuter i fred... :-) Tack för i dag!

Monkan sa...

Men ååååh ge mig en liten bit av Cash vet jag. Dela med dig för jag har ingen alls :)
Så läcker han är alltså, men han kanske gör sig bäst på golvet ändå
kram monika