söndag 27 september 2009

Gårdagen...

...måste jag ju bjuda lite bilder på:)
Jag var ju ute i Sånna på höstfesten hos Eva-Lena med familj:)
Vilket jobb dom lagt ner - som flitiga myror hela högen!
Dessvärre var vädret emot oss lite denna dag! Lite råkallt, mulet med några regnskurar... men vädret till trots så var där en jämn ström av besökare hela dagen och det tackar vi för;)
Det var skoj o träffa lite folk man inte sett på länge!

En del utav alla stånden som fanns där... lite blandad kompott!

Kan ärligt säga att det där med kaninhoppning verkar lite skumt enligt min mening! Men dom såg faktiskt ut att tycka det var kul:)

Många stannade till och beundrade dessa små liven... kaniner går väl alltid hem, speciellt hos barnen:)

Även shettis agility bjöds det på...

...liksom spansk riduppvisning - väldans pampigt!

Sist men inte minst så måste jag presentera gårdens lille "Ville" - redan jordens charmtroll:)

Personligen gjorde jag inte många knop denna dag, men ändå kastade jag in handduken redan vid nio igår kväll!
Med magen full av goa' kräftor (som store sonen önskat att äta i evigheter nu) kröp jag till sängs ihop med killarna - och somnade till "Hulken" som dom skulle ligga o titta på;)
Antagligen för mö' frisk luft på en och samma gång!

Tjingeling!
*S*

5 kommentarer:

Pia sa...

haha... för mycket frisk luft!! haha

Anonym sa...

Härlig dag ni hade som var fylld med många olika intryck.

/Vanilla

Karolinssida sa...

Synd att man inte var hemma annars hade det varit kul att kolla in lite hästar... Shettisagility... en sport i min smak... Ha det bäst... Kramar

Anonym sa...

Vilken sköndag det verkade ha varit, regnet till trots. Varför 'r det alltid regn på skördemarknader och liknande? Fast det är på nåt sätt mysigt att äta grillad blöt korv under ett stånds tältflik... Tjusig häst den där "spanska" ! kram på dej vännen!! /Sandy

Mia sa...

Haha, ja så kan det gå! Men visst är det skönt att somna av sådan trötthet och inte av att man är utsliten.

Verkar ha varit en bra dag för er!!