måndag 21 september 2009

Höstfest i Sånna - välkomna:)

Hej o hå, luden tå... ;)

Nu på lördag den 26/9 har jag fått äran att vara med på en Höstfest i Sånna som "Hästboden i Sånna" anordnar - en f.d kollega till mig säljer en massa hästgrejor där bl.a och en hel del annat oxå för den delen:) Så det blir lite som "öppet hus" där!


Anledningen att jag ska vara med där är att jag ska ställa ut med min massage... och med mig kommer där att vara en hel del andra utställare och en massa jippon under dagen! Bl.a med smycken, tofflor, äpplen, hårprodukter, ansiktsmålning för barnen mm.
Så har ni inget annat för er på lördag, så tycker jag absolut att ni ska ta en sväng ut på "lannet" och beskåda detta... kommer att vara till glädje både för vuxna och barn:)
Bl.a kommer där att finnas både ponnyridning, shettisagility o kaninhoppning mm. mm.

Pssst! ...och så lösgodis för 3.90 kr/hg (supergoda sorter!!!) mm.

Som sagt, gå gärna in på följande adress och läs mera! Där finns även vägbeskrivning...
(Sånna ligger precis utanför Kvidinge)
www.hastbodenisanna.se

Häng på!!!

*S*

2 kommentarer:

Jenny sa...

Låter spännande att Du ska stå där med ditt "massageri"!!
Hade jag bara bott några mil närmre....):

Kram på dej, stumpelumpan och var rädd om dej!
Fliselisan

Anonym sa...

Så synd att jag inte hinner.

Missa inte fotoutmaningen i scrappats forum ;-)

Mvh
Ingela/coelogyne