torsdag 31 december 2009

Önskar er alla ett Gott Nytt År 2010!!!


Måste få bort "Julefriden" med nåt annat... så varför inte en nyårshälsning:)
Det nya året är verkligen ett oskrivet blad... ett positivt sådant får vi hoppas, på alla plan!
Året som snart gått har varit annorlunda... positivt på många sätt:)
Samtidigt kan man bara konstatera att mycket är kvar att förändra... massor till och med!
Så vi får väl se vad det nya året har att bringa... ???
Önskar alla bara gott:)

Fira för fullt o ta det lugnt med raketerna - om ni nu tvunget måste använda några;)
*S*


3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag önskar Dej också ett riktigt Gott Nytt År!
Och hoppas på att vi på något sätt...någonstans...får chans att träffas och ha lite roligt tillsammans! Det var ju så längesen...
Jaja...vi får väl se när tid och tillfälle ges. Nu blir det ju inte så mycket Helsingborg för min del..):

Hoppas i alla fall att allt blir så jättebra som det bara kan för Dej och hela din familj!!!
Kraaaam goa Sonja!

(kan du komma hit nu och ge mej en massage????
Haha....har varit ute i kylan i flera timmar och flyttat fåren och grejat i hönsbox och kaninbox...Jisses va jag har varit duktig! För första gången på jättelänge. Och det var så skönt att slita lite med den "fysiska kroppen", men nu är det "payback-time" känner jag...)
//Jenny

Storstadslivet efter 40 sa...

Gott nytt år på dig och din fasmilj med...hoppas att detta kommande år blir ännu bättre än 2009. Kram annette

Karolinssida sa...

Ett riktigt gott nytt 2010 till dig och de dina... Hoppas det blir ett toppenår, för det tänker jag ha...'Kramar!!!