tisdag 9 februari 2010

Krångel på hög nivå....

Inte nog med att jag helt kommit ifrån mitt bloggande pga av diverse orsaker, så ska datorn gå o kvadda sig totalt med... bilder, foton, länkar... ja, rubbet är borta!
Där är snart inte nåt' som funkar som det ska vare sig i mitt liv eller i mitt hem - allt är trasigt, halvdant', gammalt eller sjungandes på sista valsen!
Det vore ju iaf lite trevligt om något funkade som det skulle... ? Eller jag kräver för mycket igen?
Energi, ork och kraft är som bortblåst... vilket inte är till någon fördel just nu med tanke på att jag borde ta tag i en del... eller rättare sagt en hel del i mitt liv!

Jag lär inte gå djupare in på något alls, för det lär inte lösa något ändå - bara jag kan göra något åt det. Och skulle jag mot all förmodan börja skriva av mig - vilket jag egentligen behöver, så skulle det inte bli nån hejd på't... och jag vet inte om det lämpar sig den här gången.

Men jag har tak över huvudet, frisk luft att andas, ett jobb att gå till och är relativt fysiskt välmående - så allt kunde ju vara värre, eller hur????

*S*

6 kommentarer:

Jeanettan sa...

...........jag lider med dig.......men jag har lite foton sparade hemma=) om det hjälper...

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei hei snuppa, ville bare sende deg en liten hilsen og si tjo-hooo! :D Har du tunge dager?

Håper ting ordner seg... Sender iallfall mange gode tanker og varme klemmer fra meg til deg kjære Sonja!

Kram
Eli Kristin

Jenny sa...

...Jag har bara "tomt" när jag läser här hos dej.
Vet ju inte vad som hänt men hoppas att allt löser sej. På något vis.
För Du är en sån fin människa och FÅR inte må så dåligt!

Kan jag göra något?
Finns här....

*Kramar om*
Jenny...Din vän, när själv Du orkar och vill..

Pia sa...

massor med kramar till dig!! Önskar jag kunde göra ngt för dig! Kram

Ika sa...

Sänder dig en stor styrke kram Sonja! Ta hand om dig!! Marika

Jenny sa...

WOW, vilken snygg bakgrund och header du har här nu!!

(Hoppas du snart mår lite bättre också, kompis....Tänker massor på dej ska du veta!!!!!!)

Kramar i massor!
Jenny