onsdag 20 maj 2009

En liten time-out, tack...

Det är lite 'too much' som snurrar runt i min lilla skalle just nu, för många knutor på tankebanorna antar jag! Det dränerar mig totalt på energi just nu känner jag... Plus en del praktiskt som händer denna veckan med - nej, nej... absolut inget märkvärdigt alls, men tillräckligt för att få mig ur fokus bara. Har svårt o få alla mina tankar på pränt just nu med, så därför låter jag bli o tar en 'time-out' istället!
Återkommer när jag kanske ser allt lite klarare - kanske?!?
Inget att bry sig om - bara jag som är komplicerad i själen helt enkelt:)

Adios amigos!

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej du!
Jag förstår om du tycker att allt bara blir för mycket ibland...
Dina kids är ju fortfarande "små" och det där med att hela tiden hålla koll så att alla har ätit, alla har rena kläder, grejerna med sej, tvätt och passopp hela tiden....DET TAR ENERGI DET!
Men man älskar ju dom så mycket ändå. Och vill vara den där perfekta Mamman som aldrig blir trött och irriterad, för ungarna begriper ju inte alltid varför det är som det är!?!
Och det är väl nästan tur../-:

Och du som jobbar nätter och väldigt intensivt emellanåt, får ju allting så där "härligt" i klump när du egentligen kanske bara behöver vila ut efter dina pass.

Ja du, vännen. Hur fasen man än vänder sej så har man arsch...et där bak, tycks det....S-:

Som jag sagt förut...man ska skriva i sin blogg när man har ork och lust!
Ibland blir det bara jobbigt att sätta allt på pränt, och ibland är det en skön avkoppling och en nödvändig "ventil".
Jag är själv inne i en "VENTILERINGS-FAS"...Hehe....Nytt ord?

Men du vet var jag finns!
Och mej besvärar du INTE om du vill ringa och "ventilera" eller bara prata.
Vi kan ju ta en kopp kaffe ihop i telefon, om du känner för det...?

Så SNÄLLA DU!!!!!
Var inte rädd att höra av dej om det finns NÅGOT jag kan göra för dej!
Jag är en riktig prat-moster, men jag KAN faktiskt lyssna också.
Vill bara att du ska veta att det är helt ok.

En massa STYRKEKRAMAR SÅ DET KNAKAR I REVBENEN sänder jag till dej! Kände du dom???
Du har ju kommit att bli en av mina allra bästa vänner, så jag hoppas verkligen att det snart ordnar upp sej med allt. Och att du tar emot hjälp om det finns att få!
Du vet vad jag menar...
//Jenny (-:

Pia sa...

Massor med kramar till dig min vän. Ring om du vill prata, jag är alltid här för dig! Har ju en del att "betala" tillbaka också. ;-)

Jenny sa...

Tack själv...(-: Kramis.

Karolinssida sa...

En time out kan vara behövligt ibland... Hoppas du inte funderar för mycket nu bara..
Kramar från mig...!

Anonym sa...

Stor kram!
Remember, babysteps....
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Jenny sa...

Hoppas allt är väl med dej??
Ha en go söndag! Kram, Jenny(-:

Mia sa...

Det är klokt av dig att göra det som kropp och själ säger till dig! Hoppas din time-out ger dig nya krafter och mer energi! Försök att tanka så mycket du kan! Välkommen tillbaka när du orkar! Jag ser fram mot det! *L*