onsdag 19 november 2008

En träff - en lo:)

Ja, jag är alltså inte vidare aktiv på scrapträffar generellt:) Snarare tvärtom - det är nog bara o konstatera att jag scrappar bäst ensam, egentligen:) Fast det är ju så kul och träffa likasinnade o få inspiration, om inte annat så med sig hem till nåt annat tillfälle!

Det är alltså förra veckans fredaxträff på "Scrappat nr.7" som jag pratar om! Ett gott gäng var samlat och goer mad fick vi - men lilla jag satt mest och såsade och mumlade lite med en den ene och än den andre:)
Lite kan jag även skylla på att jag hade gått av min andra natt den dan' och då är jag inte vidare allert efteråt kan jag ju tillägga! Kaffe intrevenöst är ett måste då:)

Men iallafall... en lo blev det, i detta formatet som jag är riktigt förtjust i:)
12 x 6 inch (30 x 15 cm) Man delar helt enkelt en cardstock på mitten!


En viss person hade sin nya leksak med sig - "The Slize"! Den skulle ju inte jag prova... först:) Men sen tog nyfikenheten överhand och jag fick en fin ram till min lo med hjälp av den!
*Me like*

Sen blev det faktiskt en lo till när jag var hemma hos Pia en kväll o scrappade... det var samma vecka. Samma sak där - trevligt sällskap o go' fika, men inaktiv till max:)
Resultat - 1 st lo:)



Men men, man får vara glad för det lilla:)

*S*

5 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

varför måste man vara aktiv med sitt skapande. En träff går ut på att ha trevligt =) och det verkar du ha
Ses och höres
Annette

Karolinssida sa...

Tjusigt Sonja...
Vilket är formatet... Är det 2 cardstock eller en halv... Jag kan inte se vilket...
Har ju själv inte kommit iväg på nån träff men jag kan tänka att jag bara sitter och glor storögt på de andras alster och skaparglädje...
Ha det bra!!

Pia sa...

jättefina alster vännen. Inte behöver man göra en massa bara för att man är på en träff inte... viktigare att träffas och ha trevligt!

Mette sa...

Båda två är jättefina! Men Vattenbryn blev direkt min favorit! :)

Mette sa...

Jag använder inte min blogspot blogg... Utan du hittar ju mig på http://mettka.blogg.se