tisdag 25 november 2008

Lite haveri...

Nu så... har jag ringt och felanmält både torktumlaren och tvättmaskinen! 'Torken' låter megaskumt o har slutat o torka! Tvättmaskinen indikerar att luckan inte är stängd - men tvättar ändå?! Hm... Lika bra o kolla det med.

Sen har jag fixat en tid till kiropraktorn imorgon... efter denna helgen på jobb, så känns det som om jag behöver reservdelar jag med! Ryggen mår inget vidare... många gamla som hamnat i golvet o ett dödsfall. Trots hjälpmedel så är det mycket slit... jag var ganska så sleden igår kväll och är ännu känner jag.
Jag trivs kanon på mitt nattjobb, men ibland känns det verkligen att man springer där själv!

Nu är jag långledig iaf... det mår man inte illa av iaf! Solen vågar sig fram lite nu ser jag... inte helt fel med lite strålning:)

Ha en god dag på er:)
*S*

1 kommentar:

Pia sa...

vad bra att du "felanmäler" både maskinerna hemma och dig själv hihi