onsdag 26 november 2008

Känner mig som en ny människa - nästan;)

Tänk att knappt 15 minuter hos en kotknackare kan förändra ens tillvaro så!?! För det var precis det han gjorde idag:) Men han fick o göra... snett, vingt och stelt till max överallt! Men han fick minsann bort allt det onda, helt otroligt! Värt varenda öre!

Tyckte jag var duktig som gick i tid innan allt havererade totalt, men han förstod inte alls vad jag menade... han tyckte det var illa nog! Kanske har jag hög smärttröskel, hmm...?
När det gäller min rygg så har jag nog det, har ju alltid ont i den... egentligen!

Nu är det bara tvätt o torktumlare som ska fixas med... och det blir av på fredag!
Tvätthögen växer o växer... hum!

*S*

2 kommentarer:

Pia sa...

Vad skönt att du fick rättat till din rygg! Det finns inte något värre än att ha ont i ryggen... det påverkar ju hela kroppen!!

Karolinssida sa...

Grattis till den "nya" kroppen... Levde utan tvättmaskin i nästan 2 veckor i sommras, och det var INTE roligt, tur att mammsen var snäll och tvättade åt oss. Annrs hade vi fått gå nakna...