måndag 12 januari 2009

En gammal goding....

Hmm... ville så gärna lägga upp en musikvideo här från YouTube (jag har lyckats i min förra blogg), men jag får banne mig inte till det!
Verkar bara som jag kan lägga in länken... men det får väl duga sålänge! Ingen som vet hur man gör???



Tja, ni som känner mig väl vet vad jag helst lyssnar på, så det är valfritt o lyssna på hela - såklart:) Men det här är en gammal 80-talare o en riktig goding med många minnen för min del:)

Ha det finfint!
*S*

5 kommentarer:

Karolinssida sa...

Oh vilken gamal goding... Älskar den låten.. Nu kommer min gubbe att sitta här hela kvällen och länka från din blogg... Mys mys...

Anonym sa...

Jag VISSTE det... jag VISSTE det... !!!

Vad kunde det vara annars än en låt med självaste Ozzy ! Jag känner dig så väl min vän... hi hi !

Vad ovanligt det är att se honom när han inte har svart hår. Jag kan bara se honom svarthårig framför mig. Och jisses så ung han var där...

Kram Kram

Pia sa...

Bra musik...

Jenny sa...

Hallo Sonja! Vad glad jag blev att Du var tillbaka hos mej!
Men du...måste bekänna en sak...Jag har stulit!

Denna låten och limmat in den på min blogg (i "sido-grejerna")

Fy fanken vilken bra låt! Har missat denna totalt...Men nu diggas det(-:

Jag har lagt till dej bland mina länkar och hoppas att det är ok? Annars får du "tjoa" till!

Förresten....Det där om att du inte kunde få videon från Youtube på plats.
Du kopierade väl texten i den där översta vita rutan på höger sida?
Och klistra in på ditt inlägg...MEN jag tror du måste ha inställningen i "Redigera HTML- läget" (uppe i höger hörn på din inläggs-sida)
Kolla det så du inte har det i "Skriv-läget" när du KLISTRAR IN koden.
Efter du klstrat in koden så kan du byta till skrivläge och fortsätta skriva på ditt inlägg som vanligt...
Hoppas det var till någon hjälp...
Har du MSN så kan du "adda" mej där, för då kan vi kolla annars om vi kan fixa det den vägen!

Min mejladress är :
lindirosenscold@live.com

Hej hopp...nu ska jag nog lyssna på Lita och Ozzy en gång till innan jag vandrar vidare!

Kram, Jenny
(Hehe...förlåt om detta blev lite långt...en hel jäkla roman ju!)

Anonym sa...

Ja men åååååå! Så bra det är, musik helt i min smak också! Kul med gamla minnen minsann!