måndag 26 januari 2009

En liten uppdatering!

Ja, hur blev det nu med både "Tivoli" och dunkande bihålor i helgen???
Vad gäller mina bihålor så kivar dom än - kan man ha bihåleinflammation utan att ha feber o andra krämpor??? Hum...
Och ja, vi kom iväg i lördax... jag, mannen o 2 kompisar till! Mannen blev snabbt lite väl överförfriskad av glada drycker - men ack, det är ju inte min huvudvärk precis, moahaha!
"Mustasch" levererade och imponerade "as usual" = mycket nöjd:)
Han är verkligen en underhållare på scen, sångaren Ralf Gyllenhammar!!! Me like:)
Kolla gärna in honom här när han var med i "Sing a Long"...



Trevlig kille tycker jag, hehe:)

För övrigt var det himla kul att enbart glo på folk denna kväll... vilka original det finns, haha:) Som om man själv är så himla rätt liksom, men men.... hehe:)
Men sen måste jag erkänna att jag var rätt glad när jag kom hem till min säng igen - man är inte vidare van o ränna ute så sent på stan precis, fniss:)
Annat var det förr... då var det mer en regel än ett undantag att man skulle ut varje helg!
Hur orkade man???

Pojkarna här hemma var inhysta hemma hos Pia & Pelle - varmt TACK till er båda, dom var supernöjda:) Tom tyckte om Pelle's lasagne... "han hade mycket ost i, så den var perfekt" sa grabben här, hehe:)
Jättesynd bara att du verkligen inte var pigg denna helg Pia:((((
Krya på dig!!!

Nix pix - kanske man ska hinna göra lite annat oxå här ikväll?!
Ha det gott där ute i "sajber-spejs":)
*S*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att ni kom er iväg trots att du inte kände dig så där jätte bra dagen innan.

Och roligt och trevligt hade ni också, det glädjer mig.

Kram Kram

Pia sa...

HAHA vad skönt att de var nöjda, det var verkligen isac också. :-) Och lasagnen verkade de gilla ja.. Men pelle är duktig kock när han sätter den sidan till. *love*

Jenny sa...

Hej och hå!

Nu har jag "tjötat" så länge på både MSN, i telefon och med Gubben att jag tror att jag släcker ner för aftonen...

Och visst kan du ha bihålsinflammation utan feber stundtals....Fråga mej (-;

Ja, det är i dessa lägen...som när man ska ut och svira (vilket iofs inte händer här mer...)som ålder och sånt gör sej trist påminda.)-:

Man är inte som när man var 17....tyvärr får vi väl säja för det var allt rätt så roligt! Haha...

Skojsigt att Ni kom er iväg i alla fall, eftersom du gillar bandet och "den där" Ralf...Hehe....
Det var INTE min smak...men, men...jag är äldre och "mossigare" än du, så du får förlåta min ärlighet.
Tyckte det lät...Hmmm...annorlunda...kanske...*asgarv*

Kram på dej i alla fall och ta hand om huvvet och dina bihålor nu!
//Jenny (-:

Anonym sa...

De är ju så bra, och vilka framträdanden de gör! Jag har sett dem flera gånger också och jag är lika nöjd varje gång! En sån karl han är vår Raffe! *L* Och sötare än socker när han sjöng "min lilla ponny" eller vad det var i något av alla musikprogram! Han är riktigt folkkär ju! Jag hade följt med dig änytajm! :-)

Anonym sa...

Lyssnar på lite av varje... Men mest hårdrock och hårdare rock faktiskt. Nightwish (åtminstone när de hade den andra sångerskan) Metallica, Iron Maiden, whitesnake.... och sånt!

Pixi sa...

ÄLSKAR RAAALF!! O Mustasch,gillar dem för de låter lite mer 80-tal än andra sv hårdrocksband..Håller med med utelivet ,hur orkade man innan??? Jo för att man var betydligt yngre än nu..Nuförtiden så orkar jag knappt hålla mej vaken till 12 slaget på nyår o det närmsta jag kommer till ett disco e bilen där jag rockar fett o högt helst med AC/DC i högtalarna så folk vänder sej om som man vore den värsta raggaren..HAHA...men det får duga!!! Ha det gott !=)

Millanprillan sa...

Halloj halloj!
Tänkte ge mig till känna att jag är inne och "snokar" på dina bloggar, det är så kul att få kommentarer själv tycker jag, så jag måste ju ge något tillbaka även om jag inte hade så mycket vettigt att säga just nu :)
Kram Millan!