torsdag 29 januari 2009

Sjukstuga dé lux!

Tja, när vi ändå är igång o mår skunk så kan vi ju lika gärna vara fler o må skunk ihop, eller?
Store sonen var hemma igår med mig med både värk i kropp o knopp och idag vaknade han med 39,8 i feber! Hur pigg o fräsch är man då typ? Tur i oturen att jag är ledig, för vi har verkligen softat ihop i tv-soffan idag:)
Mysigt så klart, men trist o vara kass!
Jag tog en tur till både apotek o affär o bunkrade upp med ny nässpray o mer febernedsättande plus att jag köpte ny glass, nudelsoppor i mängder, frukt o dricka:) Bra föda när man mår skunk:)

Inatt fick jag ett ryck o gjorde en liten beställning på nätet till mig själv... är nämligen så himla trött på att vara just trött o somna i soffan var o varannan kväll - så nu har jag beställt både "Artic Root" och "Sinova" till mina arma bihålor!













Så vi får väl se om jag blir både frisk, pigg, glad och k-t ovanpå allt!!! Kanske som pånyttfödd?!?

Ja jag greppar efter alla halmstrån f.t Det känns som om man lever i ett vaket komatillstånd imellanåt! Blä...
Ni kanske oxå behöver nåt' uppiggande? Kolla gärna in sidan själva, där fanns en hel del... "Shopping4net"

Någon som vet en bra sidan där man kan beställa lite solsken o vårväder, så skicka hit den omgående:)

*S*

3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Va trist att ni e sjuka...vi haär håller oss friska (än så länge)
Krya på er /Annette

Jenny sa...

Hej på dej du glada! (Hehe!)

Jisses va pigg du ska bli efter både Rosenrot och Sinova!

Sinovan är jättebra!

Fy så trist att Ni är så "uschla" där i er soffa...Skönt att det blev lite gottis provianterat.
Glass e toppen när man e depp eller förkyld (-:

Jag kikade in på Annettes sida som kommenterat här ovan!
Är det kompis till dej?

Scrapp-fantaster båda två i alla fall, ser jag!
Jag frågade lite om någon träff som skulle vara den 20 februari...
Vet du vilken jag menar?
Ska du dit?
Var är det i så fall?

Bara nyfiken...Hehe!

Nä, nu får Gubben min komma hem, tycker jag. Han lovade köpa liiiite godis till mej, för nu har jag inte ätit varken godis eller choklad på JÄTTELÄÄÄÄNGEEEE!!!!
Minst en vecka sedan, tror jag.

Kram och Natti och krya på dej nu!
Mina bihålor är lite bättre i dag, och jag hoppas det håller i sej nu, för jag är såååå trött på dom!!!

//Jenny ((-:

Pia sa...

hoppas rasmus mår bättre... Säg till om uppiggandet hjälper. ;-)