fredag 9 januari 2009

Årets första scrapkväll:)


Årets första scrapkväll i goda vänners lag gick av staplen i måndax inne i Hbg - tack Jeanettan och alla ni andra som oxå var med:) För att inte bryta fjolårets vanor så fick jag i vanlig ordning inte mycket gjort - men dock blev ett minialbum klart och likaså en lo i 12 x 6, mitt återkommande favoritmått:)
Förhoppningsvis kikar inte den blivande ägarinnan in här så tätt, så jag visar en glimt av albumet iaf :)


Och här kommer lo'n - på min svåger denna gång...

Dagen efter kom äntligen familjen hem - dom hade ju varit i GBG hela helgen på Gothia Cup medans jag jobbade! En enorm upplevelse för store sonen trots en del förluster:)
Mina förväntningar på fotoskörden var stor, men vad kunde jag egentligen inbilla mig med mannen bakom kameran?!? 10 bilder på 4 dagar, varav 8 kanske gick att spara... hmmm!
Nåväl, hittade ett par skapliga till på föreningens hemsida som tur var, men annars var resultatet klent - håhå jaja:)

Ha en fortsatt skön fredag!
*S*

7 kommentarer:

Karolinssida sa...

Låter som när min gubbe ska ha kameran... det är därför som jag inte finns på en enda bild...alltid jag som fotar.
Låter härligt med scrapkväll, jag har ju fortfarande inte debuterat i de kretsarna...
Ha en bra dag och trevlig helg...

Anonym sa...

Hej min vän !

Å vilket jätte fint minialbum du har gjort. Vad är det gjort av ? Ser ju ut som träplattor... men kan det vara det du använder när du scrapar ?

Du måste berätta för det var verkligen jätte fint... och med ringen som håller alla sidor på plats. Jag gillade verkligen denna !

Kram Kram

Anonym sa...

Åhhhh vilket fint minialbum! Underbart! Och layouten är superfin den med! :)

Helena Påhlsson sa...

tack för kommentaren, jag gillar ditt minialbumSNYGGT !! att digiscrappa är inte så svårt . Jag gör det i Photoshop. Jag har inte hittat instruktioner nånstans utan provat mig fram ( jobbar ju ganskamkt i PS redan...) Hitat freebies och sedan lekt mig fram...

Anonym sa...

Vad mycket fint du gör! :)
Tack för kommentaren "hemma" hos mig.
Kul historia om julgranen, haha, iallafall för den som inte blev utsatt för det.

Anonym sa...

Kanonfint album! Den som får det måste bli jätteglad!

Jag måste erkänna att jag skrattade gott åt din beskrivning av fallet med julgranen, förstår dock att det inte alls var så roligt just då!

Maken jobbar på ett smältverk, med ungefär 200 anställda... tryggt har vi trott, men icke! Håller tummarna för din karl att han får stanna, men tyvärr är ju inget säkert idag.

Anonym sa...

Vilket jättefint album! Ska bli kul o se sidorna inne sen,om du vill visa dom såklart.. härlig form på sidorna i alla faol, lite roligare än bara fyrkantiga (som jag själv envisats med oftast, fast jag gjorde ett runt häromveckan, kul format!)
Hej så länge och ha en skön helg!!
/nimela