onsdag 21 januari 2009

"The Tivoli" i Hbg på lördag....


Japp, på lördag är det jag som "rockar fett på "The Tivoli" i Hbg, hehe:) Ja, det skulle jag nästan själv vilja se faktiskt! Verkligen inte var dag jag ger mig ut i den "stora vida världen", men nu så! Mannen o jag ska kolla på "Mustasch" där nämligen, vi och ett par kompisar till.
Vi har sett dom flera ggr förut, men dom tål verkligen o ses igen - ett av Sveriges bästa hårdrocksband enligt min mening, helt klart!
Jag förväntar mig aldrig o få nån' tjejkompis med mig - jag är van, hehe - men jag klarar mig så bra ändå:)
Provlyssna gärna - om lust finnes:)




Grabbarna här hemma har sett dom oxå live, men den här gången får dom hoppa eftersom det är åldersgräns på "Tivoli". Men dom hänger inte läpp för det - lördagkvällen ska dom tillbringa hos Pia med familj och det ser dom fram emot kan jag säga:)

Egentligen är det min jobbhelg, men jag lyckades för en gångs skull byta natt med en kollega så det känns helt ok faktiskt:)
Kan inte minnas när jag o mannen gjort nåt' ihop utan barn????
Kan ju vara på tiden... !



Tjingeling!
*S*

7 kommentarer:

Teresia sa...

Jag hade mer än gärna följt med och lyssnat./Teresia

Karolinssida sa...

Låter hur härlit som helst... inns inte när jag och min gube var ute på tu man hand heller... Men en londonresa i vår lockar...

Anonym sa...

Å vad roligt för dig att få "rocka fett" på lördag.

Men vet du, jag känner inte alls till "Mustasch"... men jag har en svag aning om att jag har hört talas om dom i något sammanhang.

Hoppas ni får jätte kul !

Kram Kram

Jenny sa...

Grattis till att ha fått en helkväll på tu man hand med Gubbe och ett av dina favvo-band!

Ja, jag är nog för gammal för sånt galej...om KROPPEN får tala, men om huvet hade nåt å säja till om så hade jag säkert kunnat hänga på.

Inte för att jag precis älskar den sortens musik, men för att jag gärna hade kunnat rocka loss en kväll!

Nee, annat var det på den gamla goda tiden då discon flödade i kapp med mej på dansgolven!
Maraton-disco på Mogambo i Helsingborg....ja, kära nån...jag minns...Jag och "Stake" var dom sista ut därifrån varenda lördag...suck...

-Hallå, vakna!!!!

Ok...tillbaka till verkligheten.

Jag önskar dej en God natts sömn, och drömmar om gitarrsolo och trumvirvlar!

Ha de! Kram, Jenny ((-:

Anonym sa...

Tack söta du för din gulliga hälsning! =) Självklart får du lägga till mig i din länklista, bara roligt om jag kan inspirera någon! ;)

Ha en bra dag, kram

Anonym sa...

Goddi gddi du får säkert en lyckad upplevelse med den konserten. Gillar oxså lite hårda tag emellanåt.. är ganska så allätare vad det gäller musik.. men liksom du så gillar jag absolut inte hip hop och dansband.
Bruce Springsteen och Fogerty har följt med mig genom åren.. På tal om The Boss, han släpper en helt ny cd i morgon.. måste ha den till samlingen:-)
Ha de fint o kurera dig nu till musikens virvelvindar..
Kramar

Pia sa...

hoppas ni hade en toppenkväll!!