fredag 30 januari 2009

Kreativ kollaps!

Ja, det tycks jag ha lidit av i månader mer eller mindre - ibland känns det som om jag inte alls kan scrappa längre... kan sitta ibland bland alla mina papper o dekorationer o känna att jag inte har en aning om vad jag håller på med! Hu vad obehagligt det är, för att inte tala om trist!

Men häromdagen fick jag påbörjat en lo som jag sen pillat lite med och tänk, idag blev den klar:)
Inget märkvärdigt alls på nåt vis, men jag blev till slut ganska nöjd med den!
Fotot gillar jag jättemycket - en kompis till mig har tagit det och jag fick en kopia - tackar o bockar ödmjukast:)

Denna bilden är såååå Tom i ett nötskal:)
Nu ska jag nog rusa tillbax till mina scrapsaker medans jag har ångan uppe!
Tjingeling:)

*S*

4 kommentarer:

Pia sa...

jättefin layout vännen... kom hit och var lite kreativ tillsammans med mig är du snäll. :-)

Pixi sa...

FIIINT!Ja det gäller att hålla lågan uppe när den brinner! Ha en nice helg! =)

Jenny sa...

Ja, det var en riktig "cooooling"!

Och om du inte sagt nåt så hade inte jag anat att du inte hade inspiration...

Keep on scrapping!

Ha en go fredagkväll, Kram, Jenny (-:

Gårdsromantik sa...

Ja det är nog så emmelanåt.

Borde tapetsera sonens rum ... men det kom liksom av sig - nåja snart är man nog där igen.

Hälsningar Maud