söndag 1 februari 2009

Ny månad o lite annan layout!


Februari innebär bl.a "Alla hjärtans Dag" - en kär liten högtid, men ack så pluttig o rosa:) Dom som känner mig väl vet att jag inte är nån' vidare romantiker eller fanatiker av rosa lullull:)
Men glad blev jag när jag hittade en ny header som innehöll hjärtan utan att det dominerades av just rosa:)


Men jag är inte omöjlig, det finns mycket fint i rosa och det kan vara jättevackert hos andra eller i andra sammanhang, men det är väl ingen direkt färg jag har högst på min lista... beror som sagt lite på vad det är:) Man kan inte vara så inskränkt att man inte kan vara flexibel o acceptera andras åsikter o smak - såvida det inte överträder absurda former!?!

För egen del så har jag sovit bort mycket av månadens första dag pga av ett litet inhopp på jobb inatt - jobbade tillbax natten jag fick ledigt förra lördagen!
Så jag har suttit med en hel del java nu... :)
Hittade en finfin mugg på nätet som hade varit som klippt o skuren för mig:)




Nix, det blir väl inte vettigare än så här ikväll - lika bra jag tar vovven min på en liten kvällsrunda:)
Tjingeling!
*S*

3 kommentarer:

Pia sa...

nä du och rosa och gullgull är väl inte något som man tänker på ihop... hihi

Anonym sa...

Hej min vän !

Nu har jag äntligen hittat tillbaka till dig och dina härliga sidor. Har haft mycket att göra och då har bloggandet fått vänta lite. Så kan det bli ibland.

Här har du pyntat inför Alla Hjärtans Dag precis som det jag har och visst är det roligt att ändra lite på layouten efter teman och så vidare. DU är ju expert på layouter !

Vännen, hoppas att hela familjen mår bra nu och att ni får njuta av solsken som det vi fått göra under tre dagar. Såååå ljuvligt !

Du, den där chokladasken skulle jag gärna vilja ha... ser så gott ut !

Kram Kram

Jenny sa...

Hej mitt i natta!
Min dag har varit jävlig på mer än ett sätt, skulle man kunna säja.
Därför har jag inte velat svara på ditt mejl i dag, pga att jag INTE varit rolig alls...

Va fin din sida har blivit!
Men bakgrunden är ju rosa????
Hihi...OM du vill ändra den så får du här 2 kanonbra länkar där du kan välja och vraka bland riktiga godsaker!
Krånglar det, så vet du var jag finns!
Då "supportar" jag dej...

Ha en bra tisdag...jag kommer väl att sova bort en del av min, eftersom jag inte sover inatt.
Shit happens!

Kramis, Jenny




http://www.delightfuldots.blogspot.com/



http://www.thecutestblogontheblock.com/backgrounds.php?cat=39