lördag 21 februari 2009

Miniträff i Hbg =)

Yep, undras om det inte var årets första lilla träff jag var på faktiskt! Vi blev inte så många, men 4 stycken var vi runt "runda bordet" och det blev snabbt fullt av alla våra prylar o kreationer:)


Utmaningarna var både många o kuliga, sen att jag bara hann med 3 av dom är en annan sak - men dock jag i ett nötskal:)
Först gjorde vi alla ett kort av samma matrial - fast vi fick utforma det efter bästa förmåga:)
Så här blev mitt...


Efter denna följde ett flertal utmaningar som både Sanna & Annette petat ihop!
Saktfärdig som jag är så hann jag bara med två, men det var jag nöjd med:)
Ja, jag var faktiskt nöjd med precis alltihopa - mysig träff, en massa gott godis, fina utlottningar o gott sällskap:) Bra fixat tjejer!

Här är mina andra 2 lo's jag fick ihop...

En utmaning fick inte lov att "innehålla barn" - inga problem:) Då tog jag en bild på hunden:)

Sen kunde man välja en "bingorad" med 5 olika saker som en lo skulle innehålla. Då fick jag till denna...

5 saker som den skulle innehålla var; floss, bling, clearalphabet, 3D & chipboard.
Klart!

Tack igen för både sällskap o inspiration:)
*S*

7 kommentarer:

Grodan sa...

Vilka härliga pysselbilder från er träff!
Och det var ju kanonfina LOer du hade fått till där!
Men vad jag skrattar här ÅT MEJ SJÄLV!
HUR ska jag nånsin kunna gå på en sån träff som inte har en aning om vad "blings" och floss och allt sånt är???
Men "chips-bord" lät gott! Finns det dip till?? *asg*

Hur många dagar satt Ni?
Ja, för du skrev ju att du var saktfärdig?
Och det du visar här hade nog tagit mej ett par dagar minst att få ihop!
Och så fort något blir fel så blir jag ju hysterisk och slänger grejerna eller "klöddar" över med färg eller nåt....
Hihi....vet du var man kan införskaffa sej ett par kilo tålamod?

Kom du förresten på vad den där gruppen hette? (som vi höll på och msn:a om...Hehe!)

Kram på dej! Vi hörs! //Jenny

Pia sa...

fina alster du gjort!!

Anonym sa...

Fy faraaaao vad jag är avis!!!! Skulle också vilja vara med ju!! Vaffö bor du så långt härifrån? Skulle så himla gärna vilja dyka ner på det bordet... Jättefina alster du fick gjort också, färgerna på kortet var himla fina! Kul med lite utmaningar ibland så man får satt igång kreativiteten. Hoppas du får en riktigt bra dag idag!!Stor Kram/ Nim

Karolinssida sa...

Tack för trevligt sällskap... Dina alster blev hur fina som helst... Hann inte titta så mycket på själva träffen... var så fokuserad på mitt eget...
Ha det bra...

Storstadslivet efter 40 sa...

man får tacka själv för ett trevligt sällskap
/Annette

Eli Kristin Magnussen sa...

ååå det så kjekt ut. Kan jeg få være med, hi-hi?!?! ;) Koselig med treff. Flink har du vært også - nydelige scrapperier du har laget Sonja! Virkelig dyktig!

Ha ei fortsatt flott helg!

Anonym sa...

Månnga som sysslar med det där.. verkar kul, men något liknande gjorde jag för många år sedan.. långt innan scrapbookingordet fanns.
Fint du knåpat ihop.. just det där med gemenskap runt bordet är så kul.
Ha de gott