torsdag 5 februari 2009

"Fem sorters sex"

...med tanke på att jag imorgon kväll blivit bjuden på ett s.k "siffran efter fem party" så kan vi lika gärna börja värma upp med lite inspirerande ord:)
Varsågoda:)

PS! Känsliga personer kan lika gärna skippa inlägget redan nu *fniss*!

Fem sorters sex

Det är kanske inte så välkänt, men sex kan delas in i fem stadium enligt följande:

1. Stadie ett är smurfsex. Detta inträffar i början på förhållandet när man håller på till båda parter blir blåa i ansiktet.

2. Andra stadiet är köksbordssex. Detta kommer något senare i förhållandet, men ni är fortfarande så attraherade av varandra att ni gör det varsomhelst, till och med på köksbordet.

3. Nummer tre i ordningen är sovrumssex. Ni har lugnat ner er lite, kanske gift er och skaffat barn, och sex har blivit rutinmässigt.

4. Stadie fyra är farstusex, och inträffar när ni möts i farstun och säger åt varandra att "Ta dig i brasan".

5. Femte och sista stadiet som ett förhållande passerar är rättegångssex. Detta inträffar när ni skiljer er och frugan drar över dig i rättssalen och tar allt du äger.

Mannens utveckling...



Återigen; ni som känner mig väl - vet att jag sålt sådana pryttlar själv en gång i tiden! Så egentligen - handen på hjärtat, så är jag tämligen "mätt" på sådana tingestar:) Inte mycket som kan vare sig chocka mig eller förvåna mig längre, men självklart kan det vara kul o följa med som sällskap o lufta vingarna lite tillsammans med gott sällskap:)

Tjingeling!
*S*

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, det var ju hur kul som helst! Tack för dagens skratt, det behövde jag!

Brunstkalendern har jag läst faktiskt, och det var precis en sådan bok jag längtade efter idag. Det blev boken om cancersjuka flickan ändå, den skulle snart tillbaka till bibblan så det var säkrast. Men ikväll ska jag plocka fram en sådan där måbrabok! Tack för tipset iaf! Har du fler får du gärna komma förbi med dem! *L*
Såg att du hade gjort sjätte foto-utmaningen. Annars hade du fått den av mig :-)

Pia sa...

hm... var på sexskalan kan man ligga??

Jenny sa...

Haha! Du är för rolig du!

Ja, nuförtiden så vill det till om man ska bli röd om öronen av pinsamheter....
Tv och annan media gör ju dagligen så att man blir ganska härdad, även om man inte "sålt grejer".

Ja, vad ska man säja?
Jag och Guben är väl en ganska klar trea, men med inslag av tvåan när tillfälle ges..*asgarv*

Nu blev nästan jag röd om öronen i alla fall!

Fyran hoppas jag vi slipper och femman....Nej, nej, nej! Inte om jag får bestämma!

Kram och ha det nu så trevligt på partyt!
//Jenny (-:

Anonym sa...

Hi hi... det där var ju hur kul som helst !

Hoppas att ni får trevlig på partyt.

Kram Kram

Anonym sa...

Ja men visst.. lite kul kan man alltid ha.. ett gott skratt kanske det blir mellan demonstrationer o prislappar;-)
Ha´t så kul då.
Kram

Anonym sa...

Och jag som är i EKOsvängen vet vad som betecknar "ekosex".

"Då får man inte spruta..." =)

Jenny sa...

Hej!
Ville bara meddela att jag nu fortsätter att blogga på Wordpress istället!

Min nya "adress" är http://chokladomjolkegott.wordpress.com/

Jag har tagit med mej hela bloggen dit, och fortsätter där som vanligt (nästan i alla fall!).

Kram, Jenny (-:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hi-hi, veldig bra Sonja! :P

Vil få ønske deg en riktig fin morsdag som vi feirer i Norge idag! Ha en herlig søndag! ♥

Anonym sa...

*asgarv* tackar för det garvet!! Särskilt den sista bilden, den kommer finnas på min näthinna när jag är arg på karl-släktet... Kram/ Nimela