söndag 8 februari 2009

Ledig helg - skönt:)

En ledig helg är alltid skönt, eller hur? Speciellt om den inte är överdrivet fullspäckad:)
Inga speciella tider o passa denna helg heller - gott!
Inte för min del iaf:)

Det blev lite scrappat på lördagen - tack för att du gjorde mig sällskap Jeanette, medans våra gubbar roade sig på bandyplan o kidsen med sitt:)
Alstrena ska jag visa... vill bara fota dom i skapligt dagsljus först.

Samma kväll fick lillebror 39 i temp - hans tur o bli sjuk nu m.a.o! Ja, det var väl inte helt oväntat klart! Nu är det bara mannen kvar till o bli dålig här!
Så matchen (bandy) han skulle spelat idag (söndag) fick ha allt hoppa över! Antagligen får han skippa skolan imorgon med... "just in case"! Får väl hålla mig sällskap istället:)

Ja just... jag överlevde partyt i fredax - "siffran efter 5 partyt" :) Himla trevligt var det faktiskt, jättemysigt folk allihopa! Behövde nog komma ut o lufta mig lite, hehe!
Det bjöds på god, stark thaigryta med både glasnudlar och/eller ris! Gott vin hade vi till med, yummie!


Många goda skratt blev det o några bilder med såklart - kanske inte så barnvänliga, men dock:)
Ingen som slipper undan min kamera precis!

Hoppas er helg varit till belåtenhet därute o att den nya veckan bjuder på trevliga dagar!
*S*

4 kommentarer:

Teresia sa...

Det är så skönt med sådana helger. Hade en sådan förra helgen då jag sprang omkring i pyjamas hela tiden nästan.

Pia sa...

hoppas lilleman kryar på sig. :-)

Anonym sa...

Gött att höra att din helg har varit lugn och skön.
Och att du fått sitta ner och pyssla lite! Vill ju seee!!!

Stackars liten som fått feber nu då..ALLA tycks bli klubbade av denna jäkla förkylning i år ju!
Mamma ringde i gårkväll och var hel-tät i både snoken och luftrören...och hon som är 84 år...)-:

I dga hördes hon ändå hyfsat "pigg", men vi får väl se om jag blir tvungen att åka ner till henne och hjälpa.
Har ju FORTFARANDE inte svarat på ditt mejl, men tiden räcker ju inte till!!!
LOVAR att skärpa mej snart..Håll ut!

Kram på dej och ta hand om lill-pojken!
//Jenny (-:

Anonym sa...

Härligt med en ledig helg för dig. Men så trist att lilleman också har blivit sjuk. Själv är jag också smittad nu.

Kram Kram