tisdag 17 februari 2009

Helt makalöst undebart väder idag!!!



Snorkallt på morgonen dock... men det hindrade inte solens strålar från o kika fram:)
Kroppen fullkomligt vrålskriker efter ljus o lite värme!
Så efter att killarna varit på sina första 3 timmar på "Sportlovs Camp" i Hbg, så tog jag djuret här hemma på långpromenad med kameran i fickan!
Så himla gott!


Hoppas att jag får avnjuta fler stunder den här veckan med samma sköna strålande sol:)


Väl hemma så sög det i "sockertarmen", så till grabbarnas glädje blev det en kladdkaka med vispgrädde till eftermiddax fikat:)

Visst är man väl värd nåt' smarrigt en sådan solig dag som idag - efter allt gråväder som Skåneslätt kan bjuda på?:)
Ja, jag menar det *fniss*!

Ikväll blir det tv-soffan i lugnets tecken, ahhh....

Ha det himla gott!
*S*


6 kommentarer:

Teresia sa...

Vilken kalasdag du verkar ha haft. Klart att man är värd kladdkaka med en stor klick grädde och bara njuta.

joggemia sa...

Härliga SOLIGA foton...själv har jag bara sett solen genom fönstret de senaste dagarna. Den där kladdkakan var du väl värd! =) Inte nog med att jag ligger i influensan...sonen är på akuten, kanske bruten hand IGEN! =(

Kram!

Pia sa...

kladdkakan hade jag gärna velat ha del av. :-) Och som jag ser fram emmot ett biobesök med dig! Kram

Grodan sa...

Lugn, vännen!
Jag ska inte sluta blogga...inte ännu i alla fall!
Är ju bara så "in i hondans" grinig och tjurig för tillfället...

Vilket mysväder Ni haft i dag då!
Kan tänka mej att du fått många hundpussar ikväll efter långpromenaden...
Dom brukar uppskatta när man kravlar sej ur sängen efter att man legat pall ett par dagar!

Härliga bilder du visar i alla fall och kladdkakan med grädde............ser FARLIGT god ut!!
Du får ju inte ge mej några ideér här, när jag försöker gå ner i vikt! Hehe...

Kram på dej! //Jenny

Eli Kristin Magnussen sa...

Heerlige bilder, det der ser jo ut som våren er komt til dere!! :) Blir så glad bare solen titter frem!

Ha en herlig onsdag Sonja, stor klem fra meg ;)

Anonym sa...

mmm vilken härlig sol.... men den kakan fick mig att dregla över tangentbordet shit!! kram!!!/Nim