torsdag 26 februari 2009

Foto-utmaning....... :)

Idag kasade jag in på Nimela's härliga sida och där fanns en liten annorlunda foto-utmaning... Kände inte först att jag hade nåt' vettigt att bidra med till en början - men idén låg ändå o grodde i bakhuvudet:)
Iallafall så kom lilla sonalyckan hem nu för en stund sen - efter att ha varit ute med storebror plus en hög andra kompisar! Dom hade nämligen hittat en ny koja borta vid åkern... nån'stans... Skoj tänkte jag - roligt när barn kan vara påhittiga idag o verkligen leka ute osv. osv.

Men som sagt... vintern är väl strax förbi och våren är påväg... och då ser Skåneland ut så här...



...jacka o byxor var inte i mycket bättre skick heller - så en stilla undran... Finns det hopp att detta någonsin blir rent????
Gaaaaaaaaaaarhhhh!!!

Härligt med lekfulla barn och ännu härligare med Skånsk vår:))))
Tack för mig!
*S*

PS! Hoppa gärna på denna fotoutmaning, ni som känner att ni har o-våriga bilder att bidra med;)

6 kommentarer:

Pia sa...

HAHA jag ryser när jag ser skorna.... men lite roligt är det när jag inte själv står med skiten. :-D Hoppas att det kommer efter-bilder så vi får se om det gick att få rent igen. ;-)

Anonym sa...

fasen vad roligt! eller ja, kanske tvärt om... fyy för denna tidens tvätt, får inte ni mammor extra tvättmeldels-bidrag denna årstid? Särskilt om man bor i Skåne.... Jättekul att du hängde på utmaningen i alla fall!! Kram/Nim

Karolinssida sa...

Vet i katten om jag vågat slänga det i maskinen...

Ser nästan ut som syrrans kläder när hon varit på Roskilde-festivalen...

Lycka till... men det var coola bilder...

Grodan sa...

Å fy och fasen så roligt innehavaren av dessa dojor har haft!

Jag NJUTER när jag ser sådant nu i denna data-ålder vi lever i!

Fast jag fattar ju att Du inte var lika munter när dessa dök upp på ditt golv där hemma...Hmmm...
*lovar att jag bara ler lite granna*

Tror jag får ta denna utmaning efter Skånevistelsen!
Ska bli så himla skoj att träffas!

Kram, Jenny

Eli Kristin Magnussen sa...

Herlige bilder, fniiiiss ;)

God helg kjære Sonja, god klem fra meg

Anonym sa...

Haha! Ja, så kan det se ut! Undra hur de kommer att se ut efter eventuell rengöring!