måndag 2 februari 2009

Klippt var det här:)


Äntligen kom jag iväg med grabbarna till frisören - inte en dag för tidigt! Dom såg ut som vandrande piasavakvastar i huvudet båda två! Att jag inte skämdes alltså!? Men nu ser man deras fina ansikten igen, så nu är vi alla nöjda!


Ikväll var jag iväg på möte på den kommunala skolan i grannbyn, där den store sonen ska gå till hösten är det tänkt - såvida jag/vi inte får för oss annat! Det börjar ju liksom ploppa upp friskolor lite här o var oxå - allt för att man ska bli så förvirrad som möjligt *suck*!
Visst, det mesta lät nog bra... egentligen... men...
Ja det är inte lätt det där! När en annan skulle över till högstadiet så var det bara o åka... inget annat o välja på typ! Så vi får väl se... Det är ju trots allt barnen som ska gå där fem dar' i veckan, inte vi!

Hann med lite pyssel strax innan helgen, en lo till... den kom inte till o bli en av mina favoriter, men dock... Ännu en till samlingen iaf:)

...här satt jag faktiskt o scrappade i en tyg/knapp affär... samtidigt som jag provade hattar som elever från estetiska linjen hade sytt, hehe... riktigt kul faktiskt:)

Känns inte som om jag får upp värmen här ikväll - sitter med halsduk inomhus o raggsockar... brrr! Sängen lockar mer än ever... kanske ska avsluta detta o ta boken med mig upp o hoppas på att sängvärmen är snällare mot kroppen?!?

Hoppas ni haft en god måndag - för det har jag:)
*S*

4 kommentarer:

Teresia sa...

Ja det där med skolan ger en huvudbry. Tror också att det blir hyllinge. Har tänkt att om de går på en friskola, som då nog är rätt liten, kommer de hänga med i tempot på gymnasiet sen?

Jag kommer nog behöva prata sen. En kopp kaffe någon dag?

Pia sa...

så söta de är... ja än har jag några år tills det bekymret med högstadiet...

Pixi sa...

Ja saxen gör sina under ibland!hehe..vad fint kortet blev ,du med i hatt!! =)

Jenny sa...

Häftig scrapping på dej i lilla hatten! (hattarna!)
Och 2 goa killar...

Kram, Jenny