fredag 19 juni 2009

Ett par snabba rader...


... med ett varmt jättetack för gårdagen!!!

Idag är jag "emotionellt bakfull" och det rejält:)

Alla ni inblandade... ja ni vet ju bäst själva vilka ni är... eller som ni alla sa igår; "säg vem som INTE var inblandad!?"... TACK för en oförglömlig dag!!!

Får nog återkomma en annan dag här... :)

Strax ska vi iväg o fira nästa 40-åring - men han fyller frivilligt, till skillnad mot mig... hihi... (fast jag är ju faktiskt fortfarande 39!!! Så det så!!!)

Bamsekram alla....

*S*

5 kommentarer:

Jenny sa...

Kikar in och önskar dej en riktigt skön Midsommar!!!!
Kram från mej! //Jenny(:

Jeanettan sa...

Ja du måste nog skriva lie om dagen....
Jag får väl lägga dit några foton tror jag ,,,,

Pia sa...

tack för en himla trevlig kväll. :-D hoppas du själv hade kul också även om du inte visste något i förväg... hihi... glad midsommar till dig trots att du ska jobba hela helgen

Storstadslivet efter 40 sa...

Man gratulerar så mycket...ps man visste ju ett och annat
KRAMAR fam Hansson

Sandy sa...

JÄTTESTORT GRATTIS i efterskott!! Hoppas du får vilat ut ordentligt o kan njuta längre av minnena, det vore såklart jättekul o få veta mer om dagen när du orkar skriva om det!

Stora kram från mig, o en Grattis-bukett från trägårn i tanken!