torsdag 4 juni 2009

Sniffat bebis o en massa annat...


Idag har jag sniffat bebis:)
Alltid underbart när ens omgivning förökar jordens befolkning med goa bebbar!
Det är verkligen små mirakel i miniformat...
Sen när man kommer hem o ser store sonens svettiga 39'or i hallen så undrar man så smått om han verkligen varit lika liten en gång i tiden??? :)


Tiden går faktiskt ruskigt fort... när mina två yngel var små, så kändes det som om dom var små i en evighet... små, busiga, trotsiga o superaktiva 24-7, MEN dock alltid mina guldklimpar!!!
Men det kändes ibland som om dom aldrig skulle tona ner sig på något plan... men tänk, dom är riktigt kontrollerbara båda två idag o hyffsat smidiga till och med;)
Nästan så att man tycker att det blev riktigt okej ändå - en skön känsla minst sagt!
Nu är det bara resten kvar... tonåren etc. etc.
Puh:)

Ska försöka köra lite "glad-blogg" här... har varit "depp-blogg" alldeles för länge nu - även om nu läget var som det var... och är lite... Men med mini-steg får man väl plocka fram dom bra sakerna som sker i ens vardag! Försöka bunta ihop dom i en gottepåse helt enkelt:)
Ska bara försöka ha det i åtanke dom dagarna jag dippar... hrm... för dom är inte roliga tyvärr, fy...


Nu har jag fått mitt kursmatrial till massagen... fixat massagebänk idag... ska på lite praktik imorgon (yikes!!!) och ännu mer praktik nästa vecka!
Så visst börjar det röra lite på sig:)
Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag faktiskt fått den här chansen... sanslöst toppen:)
Ser verkligen fram emot det!




*S*

3 kommentarer:

Jenny sa...

Mmmm....så gosigt att få krama om en liten alldeles "färsk" människa!
Och ja, jisses...så små fötter!
När jag tänker på min, snart 2 meter långa 18-åring med skostorlek 46....ja, då undrar man hur i all fridens namn man fick klämt ut honom!??!?
Tur han var lite mindre då..((-:

Du har väl inte haft en "depp-blogg", vännen???
Det är ju så själva livet är???
Upp och ner och hit och dit!
Inte fasen kan man väl vara på topp jämt heller?

Spännande låter det med ditt nya kursmaterial och bänk och hela "tjottafadderian"!
Är så glad för din skull!!!!

Hoppas din helg blir bra och att du får vila lite nu efter alla "nyheter" ..

Kram, Jenny

Jeanettan sa...

Yes Yes!!!! SMå bebisar ...mmm
Först nu får jag den där magkänslan!!
Har aldrig fattat när andra pratat om det där.. men nu .. plötsligt en dag kom det, hehehe...
Börjar väl bli gammal (hmmm)

Behöver nog lite massage ....
När får man tid... MAssören

Pia sa...

vad kul att det börjar röra på sig vännen...