måndag 10 augusti 2009

Nya "frillan"...

Okej, okej... jag är verkligen sketatrött... och egentligen har jag helt andra grejor jag borde visa o skriva om först än detta - men på andras begäran så kommer nya frillan här då;)

Fick nys om ett erbjudande nämligen som hette "Heta stolen"... för 200kr klipper o färgar dom - enligt deras tycke o smak!
Tja, priset passade mig perfekt just nu (tja... säg, alltid!) o jag får väl säga att jag är ganska modig vad gäller hår... jag menar vadå - det växer ju ut igen så... :)

Så här såg jag ut innan jag gick dit - alltså - som en piasavakvast, fast på höjden typ...
sletet o för långt!



Under tiden såg jag bl.a ut så här... med kaffe i muggen, yes;)


Väl hemma - nöjd o belåten så såg jag ut såhär....


Och bakifrån typ såhär.... nästan synd att man inte har ögon i nacken, hehe:)


Blev riktigt nöjd om jag får säga det själv - helt klart värt slantarna! Dessvärre (men av förklarliga skäl) så gör dom bara 'heta stolen' en gång/år och per/person, men jag ska absolut ha dom i åtanke framöver:)
Jag är inte så mö' för vad folk ska tycka, utan jag vill först o främst trivas i det själv... fast det gäller nog det mesta jag förtar mig med;)

Däremot blev grabbarna klippta av 2 praktikanter där - visserligen för halva priset, men... hm... nja... jag vet inte det...
Men men... som jag se förut - det växer ut igen;)

Natti natt!!!
*S*

9 kommentarer:

Sickan sa...

Väldigt snyggt blev det!

Ha en bra dag!

Karolinssida sa...

Det blev ju hur bra som helst... Fräckt med lite färg och så... Ha en bra dag!!!

Storstadslivet efter 40 sa...

Det blev ju kanonfin. Kram Annette

Jenny sa...

Jättefränt!
Superduper med dom där läckra "slingorna" !!
Berätta om scrapträffen nu!!!
...snälla, menar jag!
Kram, Jenny

Pia sa...

supernajs.... det kanske man skulle prova....

Jeanettan sa...

JAaa det blev "sketabra" =)

snyggt med den färgen

Anonym sa...

Jag förstår du trivs i nya frissan, du blev jätte tjusig! Jag har faktiskt också varit hos frissan idag, klippning och toning. Blev hel nöjd med allt utan priset nu när jag vet vad du betalat. Hm... vågar inte antyda vad jag fick betala men fint blev det. Fniss! Ha det gott vännen!

Anonym sa...

Oaw vad snyggt!! Och vilket klipp, jag var nog mer modig med sånt där "släppa lös med sax o färg" när jag hade kortare hår, för som du säger, det vxer ju ut igen! Men nu när jag sparar så är jag mer försiktig... Men ibland längtar man, särskilt när man ser hur toppensnyggt och fräsct det blir som på dej! Inga sletna toppar mer *suck*

Stor kram!! /Sandy

Lizzie sa...

Det blev fint!!
Jag ska kanske själv gå dit och prova.. Är så trött på mitt hår så jag ibland bara vill raka av det.. Ångrar mig rätt snabbt då jag kommer på att det troligen inte blir så mycket bättre...