torsdag 30 juli 2009

En liten scrapträff på "G"!!!


Ja... i all sin enkelhet - känner ni för att scrappa???

I så fall är ni välkomna o scrappa söndagen den 9 Augusti!

Vart - Lokal på Ättekulla Centrum

Tid - Från kl.10.00 och så länge vi orkar o giter:)

Kostar - gratis:)

Ta med era scrapsaker o ett gott humör:)
Vad gäller mat så finns där en pizzeria precis i närheten... eller om ni tar något med er att äta o dricka själva - kyl finns, men ej micro!

Anmäl er gärna hit till mig i min blogg eller direkt till Jacqueline som är "ansvarig" o har nyckel till lokalen:)
Har ni några frågor utöver detta som står här så maila gärna Jacqueline direkt på:
jacqueline.henriksson@daddirect.se

Där får plats många, så häng på:)

6 kommentarer:

Pia sa...

jag vill!!

Jenny sa...

ÅååååååHhhhhh!!!!!!!!!
Om man bara bodde närmare eller åtminstone var nere i Skåne då!
Fasen!!!! Ni ska ju vara på "mina gamla jaktmarker"!
GISSA om jag jagat killar där i ungdomen, och "hängt" med innegänget där uppe på Ättekulla...
Och så ska ni dit och scrappa...
Fyyy så orättvist.
Kram, Jenny

Anonym sa...

Jag vill gärna komma.
mvh
Ingela/coelogyne

Karolinssida sa...

Men åhhh... Varför är det alltid min jobbehelg allt roligt händer... Jag är ju jättemega scrapsugen... Nåja min vanliga tur... Kram på dig...

Sonja sa...

Du är välkommen såklart Ingela:)

//S

martina sa...

Typiskt att man jobbar då =(
Hoppas ni får trevligt
Kram