fredag 10 juli 2009

Ett mellanlägg - med lite lo's...

...tänkte bara snabbt lägga in lite alster som jag skapat den senaste tiden!
Flitens lampa lyser inte så skarpt i år... inspirationen o tiden är väl inte riktigt i fas tror jag! Men litegrann har det blivit o det kommer här för den som vill se:)

Först en lo på mig o 'Tova' - Bonny's syster:)

Sen en enkel lo på mig...

...och en 3'e lo på mig o mannen - inte så ofta vi fastnar samtidigt på samma bild, hehe:)

Sen kommer en lo på min kusins dotter - som tog studenten förra sommaren, tillika min guddotter:)

Sist med inte minst en siluettbild på Cash i havet, oxå från förra sommaren:)

Det var 'alles for' nu!

"S"

4 kommentarer:

Pia sa...

jättefina alster!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Så nydelige bilder og LO*s Sonja, utrolig flotte. Du er så kreativ! Det har blitt lite scrapping hos meg i det siste, for varmt - orker ikke, he-he :D

Nyt sommer'n Sonja - stor klem fra meg!!

PS - utrolig herlig logobilde på bloggen din! :D

Jenny sa...

Va sugen man blir på att pyssla lite nu då!! Och mitt i natta och allting...):

Dina LO´s här var helt outstanding!
Och det säjer jag bara inte sådär, du vet...
Den på dej och Tuva var ju så kanonbra!
Dina ögon där visar både kärlek och saknad...Lite sorgsen, men ändå så vacker.
Och den på dej & Guben din...Tack för kvällens asgarv!!
Va fasen håller Ni på med?? Och VAD måste man dricka för att bli så vild och galen?? Haha!
Glöm inte bjuda mej på fest nån gång...Hehe...

Ha det bara bäst lilla Massörskan! Och om DU inte har inspiration denna sommaren så vet jag inte...Jag har ju inte åstadkommit något alls!
KRAM på dej!!! //Jenny (:

Sandy sa...

Vadå inte legat i?! Du har gjort jättefina alster- den på dej o guben är bara störtskön *skratt* och den på dej tycker jag har så otroligt fina foto på dej!! De på dej o Tuva var också väldigt fina!
Nu blir jag ju jättepysselsugen- hm...klockan är snart 00.17.... fy dig!

Pyssel o kram från mig!! /Sandy