måndag 6 juli 2009

En bild-resumé på vår Bolmsö-vecka....

Hej o hå...

Tänker inte skriva nån' lång radänga om vår vecka på Bolmsö... men däremot bjuda på lite bilder därifrån! Det kanske kan kännas lite lagom!?

Stället var iaf toppen, en riktig idyll (i varje fall för mig!) trots alla mygg o knott - det bara är så; dessa kryp älskar mig ovillkorligt!

Här sitter vi på altanen o äter grillat, första kvällen där...


En bit av stranden som vi hade till gång till, en egen privat remsa...

Det t.o.m stod "Privat":)


Stugan framifrån... med hästahagen inpå knuten:)

Cash hade inga problem o komma överrens med dessa ponnisarna:)

En hel del spex hanns oxå med:)
Baconchips kan man ha till mycket - solskydd på näsan typ!

En spann o en håv kom grabbarna långt med...

Sovloftet där grabbarna huserade...

Lite minigolf o trampebåtar roade dom oxå sig med...

Thaimat blev det en kväll... gotte!

...och lite fiske såklart!

'Over n' out'

*S*

5 kommentarer:

Jenny sa...

Så himla mysigt ni ser ut att ha haft det!
Hehe...vad jag garvade när jag fick spänna ögonen för att se vilken av fyrbeningarna som var hund/häst....Hihi!! Jätten Cash hittade äntligen någon i sin egen storlek!!

Hade varit skitmysigt om vi hann med en liten "snabbis" nu när vi ändå är nere. Vi kör hemåt på fredag...
(Stor släktträff på Lasses pappas sida på lördag..Puh!)

Just nu bloggar jag i bilen...på E 6:an....vi står stilla i Halmstad för en husvagn brinner tydligen längre fram här.
Helt totalstopp är det...Och VARMT!

Kram på dej, vännen! Jag sms:ar eller mejlar eller ringer dej! Fundera på vilken dag som kan passa...Här är allt bara snurrigt i dagarna, för vi ska tydligen överallt...haha!
//Jenny

Sandy sa...

Åh Gud vilka bilder du tagit!! Jättetjusiga, det är väl både den nya kamerans och din förtjänst va? Fantastiskt mysiga bilder att titta tillbaka på sen i vintermörkret, och att scrappa såklart! Gillar den bilden när Cach är större än ponnyerna ;) Han är inte liten han!!

Stor kram på dej och tack för att du visar så mysiga bilder från er semester och hoppas att resten av sommaren bli lika skön /Sandy

Pia sa...

så roligt att få se lite foton från er semester i stugan...

joggemia sa...

Vilka härliga semesterfoton!! Vilken tur att du hade ett foto på hunden lite längre ner för jag funderade på vad vad det var för djur på frukostfotot. Undrade om det var en get eller något. =)

Kram!

Mia sa...

Åh så härligt det ser ut, vilken idyll! Förstår att ni njöt oerhört mycket, det hade jag gjort!!