måndag 6 april 2009

Då var 'Mini-Maran' över! :)

Måste ju tacka alla som var med, både på scen o bakom kulisserna på "Vårens Mini-Mara" som jag o Jeanette kokade ihop i helgen:)
Under både fredagen o lördagen var det full aktivitet i lokalen!
Kan lika bra sätta in en hög med bilder - dom talar oftast för sig själv:)





























Sen för att orka scrappa så mycket o så länge så fick vi ju fylla deltagarna med lite mat o gotter under dagarna två:) Det kan bli riktigt gott utan att man behöver slå knut på sig eller tillbringa timmar i köket:)















Självklart ingick där även en hel del utmaningar o tävlingar, bl.a en "stafett" - den blev så poppis att vi körde den en gång till på lördagen:)
Här är bildbevis på dom 2 'lagen' som deltog i 'scrapstafetten' på fredagen:)















Sen får jag väl offra lite tid på o lägga upp ett par bilder på *marornas skapare* - mig själv o Jeanettan... vi som är så "fotogeniqua", hihi!
Likaså får ni se vad vi hade på fossingarna... det är viktigt med fotriktiga skor när man står o går mycket... hmmm!















Återigen - TACK till alla som gjorde 'maran' så lyckad som den blev:)

*S*

5 kommentarer:

Pia sa...

se nu till att välja ett bättre datum för min del till nästa mara. :-) Vill ju också vara med!

Anonym sa...

Hahaha, som sagt det där med foto,,,,,inte min grej... Men skoj hade vi ju. Väntar på nytt besked om nästa gång...Tack för denna gången. Tack/Jacqueline
www.elliotsmamma.blogg.se

Karolinssida sa...

Så roligt det ser ut... önskar att jag kunde varit med... men så är det ibland så passar inte tiderna... Håller tummarna för att jag kan nästa gång det händer grejjor....
Kram på dig...

Eli Kristin Magnussen sa...

Hi-hi, så koselig det der så ut. Kjempekjekt å ha slike treff!! Flinke, flotte damer ;)

Jenny sa...

Så mysigt Ni ser ut att ha haft det!

Kreativiteten riktigt "spritter ut" genom skärmen här!

Kram, Jenny