tisdag 7 april 2009

Mina alster från 'maran'....

Trodde aldrig jag skulle få så mycket gjort som jag fick på "Mini-Maran", men det fick jag och inte nog med det så fick jag t.o.m hjälp med att färdigställa några lo's till med god hjälp ifrån Anna:)
Tackar ödmjukast Anna!!!

Först kommer dom jag gjorde...

Den första gröna är efter en skiss...


Den bruna är efter den monokromatiska utmaningen där färgen blev just; brunt:)

Denna blåa var efter en lift som vi hade på lördagen... skulle testa en ny teknik med att rulla papper.... ingenting för mig kan jag be o få tala om, hmmm:)

Sen kommer några lo's till med mina foton på, men det är alltså Anna som gjort dom åt mig! Hon hade inte sina saker med sig, men scrapsuget var det minsann inget fel på:) Papper fanns ju... o resten hade ju jag eller någon annan:)
Jag blev väldans nöjd!


Den sista blåa "Vi busar i säven" hade t.o.m Ingela ett finger med i spelet:)
Blev glad över att få dessa bilder scrappade... vissa har jag tummat på så många gånger o inte blivit klokare på - men nu så:)

Denna som kommer här påbörjade jag när vi körde en "scrap-stafett" på lördagen - jag påbörjade den i 10 minuter... sen åkte den vidare till 3 andra, som i sin tur scrappade på den i 10 minuter:) Jag fick under tiden deras lo's o scrappa på i vars 10 minuter... osv. Så här blev resultatet på min:)


Så himla kul det var! Jag som är en riktig snigel när jag scrappar borde ha en äggklocka på alltid, hihi!

Nixpix... nu vill jag ut o få i mig lite strålning från solen så att man kanske piggnar till efter vinterns gråa dvala!

Scrappa på ändå:)
*S*

8 kommentarer:

Pia sa...

finfina grejjer...

joggemia sa...

Oj här har det hänt mycket sen sist! Många fina layouter du gjorde på minimaran...alltid kul med träffar! =) Såg också att du nyligen varit i Ullared. Vi var där för ett tag sedan och jag hittade mycket till mig själv för en gångs skull...kul!

Kram!

Mette sa...

Men sååååå mycket fint du har gjort! Vilken kreativitet. Och så snyggt blir det!

Storstadslivet efter 40 sa...

Snacka om att du varit flitig...nästa gång ska jag vara med!!!
Kram Annette

Eli Kristin Magnussen sa...

Å hjelpe meg, laget du ALLE de på treffet...?!?! Så flink du er altså. LO'ene var kjempeflotte Sonja!!

Ønsker deg & dine ei riktig god påske! Nyt den skikkelig - det skal vi, fnis.. Stor klem fra meg

Pialotta sa...

Snyggt jobbat:)
Kul du tittar in i min Kakomat emellanåt.
Tjingeling/Pialotta

Jenny sa...

Så många fina layouter Du/ Ni fått till här!
Jisses...hade du äggklocka till allt du gjorde, för jag tycker du har hunnit med jättemycket!?

Va häftigt att Ni körde den där stafettgrejen!
Den var ju verkligen "effektiv", när man som jag (också, Haha!) har en portion "snigelvarningar"...

Ha det bara bäst och stor kram på dej1
Hoppas allt är ok...
//Jenny

Nim sa...

ÅHH vad mycket du fick gjort, med hjälp eller inte!! Jätteimpad, själv e jag seg som en kola i scraphyllan, har lust men får liksom inte till det. Den gröna var cool, särskilt kortet haha, sen håller jag med om det där med o rulla papper, har sett det nån annanstans, "papperspärlor kallades det visst, men tyckte det mest såg ut som fimpar (flåt!) Men då är det ju tur att man får ha olika smak!! Den bruna var också fräckt ruffig, med sina kanter och häftiga kort som vanligt! Sen var din "hjälpreda verkar vara väldans duktigt måste jag säga!! (särskilt den sitsa var jättefin)
Det verkar ju onekligen som ni var både effektiva och hade roligt, precis som det ska va! Kul att det blev så himla lyckat!! Stor kram till dig, från Nim