söndag 12 april 2009

Utmaning med "Boktitel" som titel;)

Så... äntligen fick jag till den;) Min lilla lo till Nimela's utmaning i hennes blogg... Jag hade en plan som sagt och ikväll fick jag äntligen snott ihop den:)

Boken som jag använde mig utav heter just "Lyckopillret" av "Robin Cook"! Den har hängt med i min bokhylla några år... och titlen lockade direkt till lo'n som jag gått o funderat på...


...och så här blev mitt resultat!


Lutar mig återigen på ett utav våra djur vi haft... saknar henne som idag är! Hon var verkligen speciell på sitt vis... vår första hund, Bonny:)

Det var skönt o få scrappa av sig lite ikväll med... behövde det kände jag... har varit lite av en "jobbig" helg... tusen o en tankar som invaderat min arma skalle!
Jag kan vara väldigt duktig på att "mala" när det vill sig... och då mår jag därefter många gånger.
Inget jag tänker 'trada' om här, men sån' blir jag ibland o då vill jag helst hålla mig för mig själv. Inte så lätt när alla är hemma, men men... :)

Nu ska jag iaf försöka sova lite... och förhoppningsvis somna fort utan några knepiga drömmar o tankar:)

Nattinatt
*S*

7 kommentarer:

Pia sa...

hoppas du sovit gott vännen!

Jeanettan sa...

Åhhh så söt...
& hoppas du sov så sött =)

Jenny sa...

Kanonfin LO!
Och på en saknad voffis som var ett litet lyckopiller.../-:

Tycker nog att du ska vinna...
Kramis, Jenny(-:

Anonym sa...

Hej igen!! Åh vad kul att du fått scrappat av dig lite, det känns skönt ibland när huvudet är fullt av annat. Det var en jättefin Layout, om din fina Bonny, förstår att du saknar henne. Vissa hundar, om inte alla, lämnar aldrig ens hjärta. Jag ska blogga imorgon och berätta vinnaren hehe ;) Måste sova på saken!
Jag vet hur det känns att vilja ha tankarna för sig sjäkv ett tag innan man pratar av sig, fast jag bor ju inte med en familj riktigt, och det gör det nog svårare. Hoppas att du snart känner att det reder sig med snurrandet, låt det ta tid så trillar det säkert på plats av sig själv... Stoooor styrkekram tebax från mig, du skickade ju mig en "nyss"! Och en bukett våriga tussilago. Kram/ Nim

Anonym sa...

Hoppas allt känns bättre.
Skickar en styrkekram
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/index.html

Jenny sa...

GRATTIS TILL VINSTEN!

Haha...Jag tyckte du skulle vinna ju, men jag lovar att jag inte diskuterat det med dottern!
Och hon var ju enväldig Domare! Haha!

Kram, Jenny

Anonym sa...

En liten hälsning från din vän som just har varit här och uppdaterat sig bland alla dina senaste inlägg.

Intressant läsning och härliga bilder som alltid hos dig.

Kram Kram
Carina