söndag 19 april 2009

Lite musik o sånt'...

Längesen jag la' upp några musiktoner här... Har ju min jobba/sova helg nu... skönt på sätt o vis... när man väl jobbar helg, då jobbar man... och tid att sova ut har man det med - gott!
Idag hade jag lite gamla godingar i skallen när jag steg upp... har ju en viss förkärlek även till Italiensk musik - också:)
Så jag bjussar på ett par gamla favoriter... iaf för mig:)








3 olika stjärnor... unika o vackra alla för sig:)
Lyssna gärna...
Vad tycks?
Har inte ni några gamla godingar som ligger o ruvar i gömmorna?

Nu ska jag iväg o jobba min 3'e o sista natt - sen är det lite långledigt igen som gäller!

*CIAO*

1 kommentar:

Pialotta sa...

Underbar musik från Italia. gillar alla och har sedan lång tid alla tre i min cd-box:-)
Ha de gott i Vårsolen /Pialotta