lördag 7 mars 2009

1 LO - 2 utmaningar!


Japp, ibland lyckas man slå 2 flugor i en smäll:) 'Why not' liksom!
Vi på "Scrappat's" forum kör ju temaveckor numera, i all sin enkelhet - för scrappa måste man ju göra ändå, eller hur?:)
Så denna veckan kör vi "tema Metallic" och jag avsatte lite tid för att själv få ihop ett alster - kul kul!
Samtidigt har SweScrapbook en skissutmaning denna vecka som jag utnyttjade i detta sammanhang!


Så jag hade skissen som bas o ämnet "Metall" som röd tråd:)
Så här blev mitt resultat...


Bl.a har jag använt acrylfärg i silvermatallic, stickles, silvrigt nät, metalbrads, häftklmmrar o en skylt i metall... chalkade lite i silver med:)
Här kanske det syns lite bättre...

Så där ja! Håll tillgodo!
Nu kallar plikten!

Ha en fortsatt skön helg, alla ni som är lediga:)
*S*

5 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Gud va tjusigt...skickar lite överskottsenergi till dig
Kram annette

Pia sa...

finfint!

Jeanettan sa...

Super snygg ,,,
Ser faktiskt ut somm syster din´s hår flyger lite "med"..
Häftigt


Kolla vad som hänt!!!!

http://jeanettans.blogspot.com/

Grodan sa...

WAOWWW! Så snygg den blev när den blev färdig!
Hehe...jag fick ju äran att vara med och se lite i början av den...((-:

Nu har det fejats och städats och möblerats och skruvats upp hyllor här hela helgen, så nu är snaaaaart min "PYSSELHÖRNA" klar!!!

Så då ska jag scrappa något i metall...
Jag får nog återkomma en annan vecka med ide´till tema för er lilla scraputmaning...din och Jeanettes...Jag har inte hunnit ju...F´låt!

Nähäpp! Nu sitter Sandy uppe hos sej och väntar med en macka till mej!
ILAR!!!!!

Kram, kram från Jenny ((-: Och TACK för senast!

Eli Kristin Magnussen sa...

Så flott, herlig pynt også! ;)