måndag 23 mars 2009

O-vårigt värre...

Trodde aldrig jag skulle ha skrivaren på min sida, men jag lyckades printa ut en liten bild igår för att kunna färdigställa min "O-våriga lo" som råkar vara veckans tema på Scrappats forum:)
Färgpatronerna är nämligen slut, men jag fick till ett litet foto i sepia innan den viftade med vit flagg för full hals - stackars skrivare:)
Så här blev den... åter i mitt favvomått; 6 x 12:)



Nu ska jag iväg till Jeanettan och planera våran "Mini-Mara" som vi ska ha den 3-4/4, det ska bli SÅ kul:) Finns platser kvar till lördan' föresten... ni som undrar och är sugna:)
Välkomna:)

Tjingeling *S*

5 kommentarer:

Pia sa...

hehe cool layout

Jenny sa...

O-vårigt värre här inne också!
Hihi...men det var ju det som var meningen!
Kom nyss från Jeanettes blogg och där var det likadant...
Hehe!

Va roligt med lite planering för scrapping!
Hoppas Ni får ihop en massa skojsigt folk nu då!
Vi (jag & Dottern) hade gärna kommit om det låg närmre...)-:

Jaja...det kommer väl fler gånger!
Ha det superbra och krama Cash från mej!
//Kram, Jenny

Karolinssida sa...

Tjusig lo... Själv vågar jag inte plocka fram scrapgrejjorna i röran ... Köksrenoveringen pågår för fullt och hela huset ser ut som crap....

Anonym sa...

Vilken fin layout! (hehe nu såg jag ju vad måttet var också...minnet e bra men kort)
Kul med det kortet, och jag gillade verkligen "swirlsen!" Fina!
Hm, när jag tröttnar på 12x12 måttet brukar jag gå över till mina album 20 x20 cm, men detta verkar verkligen kul. Mer lätthanetrligt, kanske ska pröva det nån gång. Kram!
/Nim

joggemia sa...

Ja, var i hela friden tog våren vägen?! I dag har det snöat en stund...vill ha sol och värme NU!! Hoppas ni får det kul på maran...det brukar det ju alltid vara.

Kram!