tisdag 31 mars 2009

Kul scraputmaning:)

Hej o hå... Måste bryta av med nåt' roligt o lättsamt idag:) Så vad kan inte sitta bättre (för mig iaf!) än en rolig scraputmaning?!

Kika in här - det har jag gjort iallafall:)

För övrigt så ska jag iväg idag o förbereda inför "Mini-Maran" som jag o Jeanette håller på o anordnar denna vecka - finliret ska fixas o mat o gotter ska inhandlas;) Det lär nog inte räcka med bara dagens date, men men... skoj e' det!


På tal om förra inläggets grubblerier, så har vi väl inte kommit jättemycket längre... mer än att vi fått bekräftat från skolan att skulle han promt inte vilja börja i Hbg, så är det ok att ändra sig även fast vi tackat JA till platsen just nu.
Skönt o veta...

Vad gäller innebandyn... så är läget nollställt f.t
Pågen vill träna, men orkar inte med strulet som är... *suck*
Får väl se hur denna veckan utvecklar sig.

Tack iaf för allas omtanke o stöd, det fixar sig säkert som sagt - fast antagligen inte i en handvändning:)
Vem har sagt att livet ska vara smidigt? :)

Tjingeling *S*

3 kommentarer:

Jenny sa...

Yes, yes!
Till och med JAG har snart min Layout färdig, du!

Och DET är inte dåligt för den här "snigeln"....Haha!
Du vet, det där med att kunna pyssla och snacka samtidigt...*asgarvar*

Va roligt att Ni hänger på hennes utmaning, du och Jeanettan. Såg att hon skulle försöka hinna med det, för jag var inne och "tjyvläste" på S....s blogg!

Kram på dej!!!! //Jenny((-:

Pia sa...

vi ses i morgon....

Nimela sa...

Tack snälla för "utropet" här!!
men du, nu när mitt internet rinner på i normal hastighet igen kikade jag in här, och fy vad du har haft mycket att tänka på! Och din son såklart... hoppas verkligen att ni får rätt på det, det är ju så svårt att veta vad som är rätt. Men oftast är det väl magkänslan bra att gå på... det var det som vägde över när jag valde Konst och formgivning i gymnasiet, plus att mina föräldrar stöttade och puschade mig. Det är alltid svårt att gå sin egen väg, men tusen gånger mer givande än att följa en ström man inte trivs i. Kan egentligen inte råda, men jag vet hur det kändes även för mig att välja en linje/skola dit inga andra kompisar skulle gå... Jag kan bara säga att OJ vad fort man fick nya vänner, och de delade dessutom ens intresse...kanske inte är samma på kunskapsskolan men nya vänner får han alldeles säkert i alla fall! Och de gamla behöver han ju inte tappa kontakten med. Jag ångrade aldrig mitt val, och det kändes rätt från första dan, men oj vad skakis jag var först...

Önskar honom och er lycka till oavsett vad ni väljer, hoppas det känns rätt i både hjärtat och med förnuftet, vad det än blir. Lycka till!! Kram från Nim